Wednesday, October 6, 2010

Itik gembo2


Entry pengumpatan besar besaran ni.. dah 3 kali type..tp entry asyik hilang

Ish...nampak sgt rajin mengumpat...3 kali hilang pun gigih lg type ..kali yg ke 4 ni

Tp x puas ati punyer pasal....aku gigihkan diri gak

ok.citer dia mcm ni

Masa tgh2 tgk rumah ari ahad lepas ...dapat la 1 call dari "seseorg"..yg x la rapat..tp kenalla.

Bila cakap kitaorg tgh tgk2 rumah...dia dan2 nk dtg...so dah org nk dtg x kan nk tolak kan

Tp bgtau siap2la rumah dalam renovation..so bersepah lg

So dalam 30 min sampai la tetamu ni...

Sampai2... cakap kitaorg silap beli location....patut belila kat damansara

Pe kejadah aku nk beli kat damansara kalo kami laki bini keje kat area ni....bongok ker aper nk beli rumah jauh2 dr tpt keje....x koser aku bgn kul 6 pagi nk g keje...redah jem..semata2 nk rumah kat tpt class la konon

Pastu....complaint bilik lak

"keciknyer bilik...kawan saya beli kat SOLARIS besar bilik dia...
Ape hal ko ni g compare rumah aku dgn rumah kawan ko kat solaris yg sah2 mahal....compare le dgn rumah ko....setakat cakap aku pun boleh...."rumah kawan i kat ioi resort la..opening prive je dah 15 juta....bilik air dia pun dah sama besar dgn rumah u"cuba aku cakap mcm tu....br dan2 tu jugak ko terjun bangunan kan

So aku pun reply...

Aku:SOLARIS tu mahal...besarkan rumah dia..beraper sqft...

Dia:(dgn muka penuh berlagak)...memang mahal...900sqft pun dah 500k

Aku:eh td cakap besar....900sqft je ke...rumah ni lg besar...hall ni je pun dah 1100 sqft(hahahah..padan muka ko...konon nk ckp rege tinggi tp terkantoi kat size rumah)

Pastu x puas ati lg ni

Terkedek2 meround2 rumah aku...biasala tolong check defect kot....pastu nampak kipas lak

Dia:"eh pesal beli kdk 4 blade"..belila 5 blade..br laju..

Aku:Owh..yg 5 blade org kedai x kasi beli..dia cakap slow...kalo nk laju kena beli 4 blade(ni memang aku refer kat kedai masa nk beli)

So dia x puas ati..nampak lak kipas dining aku

Dia:Beraper ni?

Aku:RM280...ni dah paling murah dapat..kat lain 300 pun ader..kena cari2

Dia:Mahalnyer...kawan saya beli 200 jer(dgn muka berlagak)

Aku:Ye ker....kat mana tu..tolong beli 2 boleh tak?sbb kawan saya kat bawah ni pun tgh cari kipas ni...tp x dapat rege rm200.(muahahaha)

Dia:Kawan saya dah resign keje...x de plak contact number...(cakap jela ko reka sendiri...kalo kawan x kan x der ctc number kot)

So kepada tetamu yg duduk kat flat dbkl jer ni..ko x yhla nk kondem2 rumah org..kalo ko pun setakat menyewa je...lainla ko dok bunglo...bolehla kondem rumah aku....erm...anyway....ko x pernah ajak aku g rumah ko kan...takut kena kondem ker????

Masa nk balik lak....

Dia:Kejap2...nk ambik gamba....nk letak dalam fb

Lerrrrrr....pesal ko g ambik gambo kat SOLARIS jer....n pesal nk upload gambo kat rumah aku...ko x der rumah ker?


6 comments:

ekinashikin said...

boleh blah...
berlagak x igt...
stok2 kondem tu konon dpt beli harga murah dr ko la tu....
hahhaahah...

Nieta Shairi said...

perghhhhhhhhhhh!!giler kentang punya berlagak!!setakat duk flat jer takpayah la nak berlagak. biar je org cmni kak?takde life la tu hahahaha

Mrs.Izi said...

tu la leh blah....rasa nk campak je kuar dr tingkap..

Mrs.Izi said...

nieta:tu ler...dia dengki kot..hahaha...ayat semua x leh blah...

Dessert Queen said...

Hahhahaha...Ina umah aku kecik je..murah..tapi takde nk kondem umah oranggggggggggggggg

Mrs.Izi said...

nowwa:tu ler...org kaya pun x kondem rumah org kaw2...huhuhu..aku tau ler rumah aku kecik..tp jgn le kondem melampau kan...haishhh