Sunday, October 10, 2010

Pilih-pilih....murah2

So entry yg lepas dah ceritakan....pasal aku yg mcm nk terpengsan dapat quotation kichen cabinet.....bukan kedekut...tp rumah ni nk duduk kejap jer....lg pun mcm x berbaloi nk habiskan sebyk tu....nowwa pun cakap biasa dalam 6k jer..kalo dapat direct dari kilang...sah2 c*** tu menipu aku...mentang2 dia panel contractor..nk mencekik darah pulak...

so solution dah citerkan..based dia laki haku nk buat...kalo rasa2 cam x reti kita panggil indon nt...so sekrg dok kalut cari bahan lak....


ni la benda yg org letak kat table top tu...ader mcm2 jenis...


Yg ni solid surface....yg ni aku plan nk letak kat dry kitchen+counter table....wet kichen dalam dalam 14 kaki...counter bar dalam 6 kaki kot...pilihan buat masa sekrg hitam...kalo kat kedai nt tak tau ler kot aku pilih kaler lain(aku ni kan cepat terpengaruh)...kat wet kitchen aku belasah jubin...senang nk jaga...wet kitchen kecik jer...dalam 10kaki...


Kaler2 lain pun ader...

ni style ader corak sket2....tp aku x beraper sgt..lg minat yg kosong


Ni namanyer decorative wall....nk tempek kat entrance masuk dgn kat dinding counter table....jiran haku tempek kat satu rumah....kalo aku anak tokey emas leh la...satu keping kecik yg sebesar bata tu(dalam 2 jengkal) rege dia rm14.00 ...tu pun kalo ader budget...x dok budget aku tempek je kat counter table..entrance x yah...saper nk derma angkat tgn???


ni macam2 bentuk lagi ader


So nt aku update total kos yg kitaorg abis tuk kitchen cabinet ni..so lehla korang wat panduan...kalo agak2 mahal nk tempah dgn cina..tempah jer dgn aku...muahahahaha

1 comment:

fiza said...

fening paler aku...nampak sgt aku lemah bab2 nak decorate rumah...ehhehe