Friday, October 22, 2010

ko ni saper?

td dapat 1 friend request by ym....so aku acceptla....sekali tu tanpa kenalkan diri dok tanyer aku bertalu2...duduk mana..keje mana....hallooooo ko ni saper...beradabla sket...at east kenalkan diri....so aku keraskan ati...nk reveal pun takutkan..ntah saper2la...last2 bila aku x mo cakap dia cakap "lantakla...tanyer tu pun tak boleh"...eh...pesal dia ni...aku tayer dia saper pun dia x jawab....pastu nk marah lak....gila ke aper aku nk reveal aku stay kat mana dgn org x kenal....ok dah.sila baca dgn 1 napas.bye

3 comments:

ekinashikin said...

delete je dia dr list..aku buat mcm tu..hahahha...

~zack~ said...

delete je kak...sy pun kena cam tu gak..tanya benda yang ntah pape...

Mrs.Izi said...

kin:memang aku da block
zack:tu arr..ingat dia anak raja ker kita kenal saper..hehe