Thursday, September 30, 2010

Terharu

Tiba2 lak emo kan....tadi ader 1 customer ni...memang aku agak baikla dengan dia n wife dia..selalu borak2...


so tiba2 datang...kasi hadiah...

Terharu okey....


Ni la hadiahnyer
 





terharu okeyy....walaupun x seberaper...tp feeling dia tu lain sgt...emo...sob sob

so tepon laki aku citer...bla2....emo + bangga


Pastu selang 1 jam..ader lg one customer yg aku agak baik jugak datang anto telekung dari indon+cake yg bini dia buat..wife dia memang suka baking2 ni

Dia memang keje based kat jakarta...so sekali sekala jer dtg kat opis ni...

so x sangka lak dia boleh ingat kat aku....huhuhuhu...tiba2 aku rasa terharu....

(gambo akan di upload kemudian sbb hp sudah x dak batery)
So call laki aku lagi dengan penuh semangat

So dengan penuh excited..aku citerla kat laki aku....pasal dapat telekung dgn cake lak

Paling x leh blah

"eh x yah makanla ...lelaki kan yg kasi..ke ntah kena jampi aper"

Hello ko ingat ader ke yg nk mengorat bini ko lagi....ko ni tgh mimpi ker aper..

Muahahahahaha.... 

Ermmm...ntah2 jeles la tu.....sbb x de org kasi kat dia....

Yang kasi coklat tu x der lak dia jeles..sbb coklat dia x makan....yg cake ni tiba2 lak...nampak sgt nk paw sekali

aper2 pun..Alhamdulillah...

2 comments:

ekinashikin said...

best nya...ulalalla...

fiza said...

wow..bestnya...dpt byk hadiah...terharu..