Sunday, September 19, 2010

access Card

Access card..sticker rumah semua dah dapat....tp parking still problem...erm hilang mood aku nk pindah n duduk kat situ.tp aper2 pun before dapat rumah lain kenala duduk jugak

Bak kata kawan aku ita..x kan aku nk duduk kat masjid lak..kalo aku jual..

so..renovate jerla ala kadar...masuk..pastu cari rumah lain.

Ingatkan dulu..nk la jugak duduk dalam 2 3 thn...tp dengan parking yg 1 jer...mana nk duduk lama...takkan nk parking kat luar...takut la..dgn rumah tu kawasan bukit2 jauh plak dari rumah org...ader gak yg kena kerat 14 nt kang...

So sekrg ni aku pasang jer lampu kipas...renovate sket2...duduk jerla...perabot2 yg tak penting pun mungkin aku x beli lg..

So nampak gayanyer..kena beli rumah yg dah siap la..x bolehla nk mengusha rumah yg under constraction



No comments: