Friday, September 17, 2010

anak2 sedara

Raya thn ni gambo adalah sgt fail....x der satu pun gambo raya yg senonoh..semua muka sememeh yg dah abis make up br ambik...

Gambo berdua pun x der....sbb bz dok mkn jer...lepas tu masing2 malas nk pegang camera

Lgpun baju raya x beraper nk glem masa first raya tu...so mood nk berayer hilang...baca entry sebelum ni kalo nk tau citer pasal bj raya aku

Tak dapat aku bayangkan beraper pinggan nasi aku telan first raya tu..semua umah mak cik2 nasi minyak,nasi dagang,nasi kerabu,sate....semua berasaskan bnda2 yg menggemukkan.....

Sampai malam ader kot sekor ayam n seperiuk nasi masuk perut...

So ni la jer pun gambo2 yg ader..semuanyer...x sememeh

Nana dgn baju ntah mana dia korek

Cantik tak fringe yg dia gunting sendiri ni...mcm kena gigit dgn tikus..plus rambut dia yg panjang dah tinggal sekerat dia belasah dgn gunting...last2 nk kasi sama potong jer pendek...yg tgh2 kepala dia tu dia gunting gak..tu yg nampak terpacak jer

Dengan isha...yg mcm muslimah sejati...dari bgn tdo..sampai nk tdo..x cabut2 tudung..adus..aku lak yg rimas tgk

Depan rumah...br lepas mkn nasi tomato 2 pinggan....muka aku pun dah mcm pinggan

Ni gambo ptg raya ke3...


Kat tingkat atas....sesi bergambo sebelum budak2 ni mandi


No comments: