Friday, September 24, 2010

MC


Hari ni terpaksa MC...huhuhu...aku ni sebenarnyer x sker sgt ambik mc..unless kalo betul2 x larat....

Thn lepas rekod bersih...x der lansung MC....Thn ni...termasuk hari ni dah dua kali...yg first ari tu pun sbb demam.

So pagi2 td...g clinic..sbb dah tak thn sangat...

Semalam aku tdo sambil duduk...memang x boleh baring..sesak nafas...batuk yg teruk gila+selsema.

Kul 4 cam tu...dah x thn sgt...aku bgn cari balm yg panas2...nk sapu kat dada dgn leher....tp x jumper lak...

Yela dgn rumah yg penuh dgn kotak2 nk pindah...manala aku nk cari

Last2 aku nampak slimming gel....erm panaskan bila sapu...so aku belasah jer.....

Nk sapu kat lemak2 malas...so kita sapu kat tekak jer..biar kahak2 semua hancur...

Alhadulillah..lepas sapu...agak selesa skit..tp still tdo dalam duduk

sian laki aku....dgn dia sekali x dapat tdo...

So pagi2 g clinic..tambah dos...

Aku ingatkan demam aku dah ok..cuma batuk jer

Rupenyer temp aku 42...panas tu...tp aku rasa sejuk n menggigil...x sangka lak panas

So doktor offer 2 hari MC..tp aku ambik 1 jer...kalo x cukup nt aku g tambah...


MC

Ubat2 tambahan...ubat batuk..ubat demam..ubat sakit tekak...ubat pening..bla2...

1 comment:

fiza said...

moga cepat sembuh...jgn buat2 lupa makan ubat lak...byk jenis lak tu..ehheeh...selamattt...