Thursday, September 30, 2010

lampu2 deco2

Gamba adala di ambik masa ari off day...lupa dah ari aper....this ke last week....tp yg pasti dah lama gambo ni terperuk dalam pc opis...so ari ni...kes x dok keje..aku balun la update...
So kononnye nk pasangla lampu sendiri..baru ader sentimental value...so pagi2 aku dah angkut tikar g umah baru...nk pasang lampu kipas sendiri ni....

Erkkk...bukan pasang gantung...pasang bg dia siap mcm kat bawah ni jer....

 Macamla contractor tu kasi discaount pun kalo aku pasangkan....tp x boleh blah..nk jugak pg...laki aku siap support lak tu...ni mesti dah kena jampi dgn indon tukang rumah ni...hahahaha

so ni la hasilnyer



ni lampu bilik aiiiiii...bola2 api...version renyuk2...konon abis modenla ni....

Ta....aku beli gak lampu yg kita sker tu...tp ni version ader cristal la beb...yg kita sker..type kosong tu tarak....

 Ni la tukang pasangnyer...


Yo la sgtkan.... 

mula2 bukak kipas....owh...tgk screw2 dia je aku dah pening....

pastu bukak la plak lampu yg besau2....owh...aku dah tak tau tang mana atas..tang mana bawah....
pastu usaha lg bukak lampu kecik...tak jugakkkkk reti2 nk pasang cam no

last2 aku g ambik lampu tuk stor.....ni pun actually x reti..tp aku g jenguk umah jiran aku..dia pasang lampu ni kat hall dia....harap bila dia dtg umah aku dia x kecik ati tgk aku letak lampu hall dia dalam stor aku jer...muahahaha
Opsssss nieta adalah saksi kejadian kan?????
So berjayala pasang lampu stor sebijik....lampu yg ader kristal tu aku dapat yg dah siap pasang

Sebabnyer..dah x der stock...tp aku nk jugak..ari tu jugak

padahal..dah peruk dalam stor rumah dah kat seminggu....kes..developer wat defect cam kura2...

Mau x lambat..time keje g buat rumah yg diaorg ambik contract personal...

so yg dari 3 hari...jd 2 minggu....

last2..ari ni br siap..

tu pun ader gak lg yg x setel...suka ati korang je ek....x siap pun korang blah...

So lampu2 yg lain akan di update lepas siap pasangla...

No comments: