Friday, September 17, 2010

Raya oh Raya

Setelah beberaper minggu tak mengupdate blog n diwarning beberaper kali oleh kawan2...hari ni br la aku terajin sket....ni kes aku overdose makan nasi minyak...so energy lebih sket

Mana nk start ni....kang kalu dah aku start mau 4 hari 4 malam aku menaip x abis...

Nak citer best ker citer sedih?macam2 ader....dari sedih lawak marah..semua ader

So kita off ym jap...blogging dulu..kang aku on ym...nt idea aku mulala tune tempat lain..

ape ko merapu ni labu...

Ok....aku ni beberaper hari before raya dah blk kg HUBBY (huruf besar sbb dengki)...so sehari sebelum raya tu barula blk kg aku (tak tau aper kes laki aku tiba2 baik ati offer first raya kat umah aku..padahal turn dia..harap2 thn depan dia lupe...dapatla turn aku lg muahahaha)

so dalam perjalanan balik ke trg(dalam 30 min jer lagi nk sampai)terdengar lagu faizal af4 (yg x beraper glem)..lagu kurung biru...tiba2.....

ALAMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BAJU RAYA AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DENGAN INI DIUMUMKAN BAJU RAYA TERTINGGAL KAT KELANTAN...DALAM ALMARI BAJU..SEMUA YER...BUKAN SEHELAI.....BUKAN BAJU AKU JER...TERMASUK BAJU LAKI AKU SEKALI

UWWAAAAAAA

aper aku nk pakai ni.....so sepanjang perjalanan aku dok fikir mana aku nk cekau bj raya ni....matiler...pakai baju buruk kali ni....

So sampai2 kg...geledah almari bj..kot2 aderla bj2 yg masih muat..muahahaha....hasilnyer yilek...

So esok tu...pagi2 dah gerak hubby g cari baju kurung...

Nk cari butik kirim salam jerla....x der kot aku rasa..

So tpt yg besar yg aku boleh fikir...mydin mall...muahahahaha

So meh kita ke sana

Cari punyer cari...byk rupernyer....mcm2 kaler ader....tp disebabkan aku rasa pink cam cantik...aku cekau pink cepat2....n inform hubby...ni jer 1 design yg ader size aku...so nk tak nk terpaksala dia menpinkkan diri jugak....

So berayerla kami laki bini dgn bj yg beli kat mydin.....kurung modern cuma rm99.90 n baju melayu rm39.90 (murah gilakan.....sepasang ni.....yg rege rm19.90 pun ader)+sampin RM19.90...fuh jimat2....

Nt aku update gambo bj cap mydin ni k...

So pas raya pertama....aku patah blk kelantan plak...sambung raya kat sana (plus sambung pakai bj raya yg tak ingat wat blk tu).....

so pas beraya kat kelantan...pusing blk trg lak....

Kali ni plak

ALAMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 plastik besar..alat2 mandian....alat2 solek..pencuci muka..shampoo...bla bla (dalam erti kata yg sebebar aku tertinggal semua alatan2 mandian..make up2...bedak2...)

BOLEH??????????????????

Redha jer....pakai la sabun cap buku...sambik kutip2 limau wat shampoo....

huhuhuhuhu.....


AKU  NI DAH KATEGORY NYAYOK KER EK...

No comments: