Saturday, September 4, 2010

Tak der mood

Sejak berpuasa ni...mood blogging aku pun berpuasa gak....cam malas jer nk update..padahal byk jer activity


Owh..aku x cerita lg pasal ita n pija tdo kat rumah aku...kena update ni..wat kenangan tua2 nt....

Ni cerita sebenornyer dah ala2 basi tp aku nk update jugak..sbb activity kami seharian tu sgtla full...dari supper..sahur n bukak poser...

so seperti yg di planning....diaorg ni nk dtg rumah aku dan tdo sebab kami nk pg ke suatu tpt pagi2 esoknyer

So lepas blk keje...ita jemput aku kat opis...siap bukak poser sama2 lg....dgn nasi kerabu yg sedap ittew...

Pastu balik umah aku...lepak2 makan eskrem+kek..plus minum2

Pastu dalam kul 11 mlm br pija sampai sambil bawak tembikai yg dia dok mengidam nk makan..sambung gosip lagi...chit chat2...samapila kul 1 kalo x silap

Kul 5 cam tu aku bgn masak...erk actually goreng bilis jer...sardin aku dah masak awal2 before tdo...kesian korang dtg umah aku mkn ikan bilis goreng dgn sardin jer(sardin pija yg rekues)...so pas sahur....solat....jenguk bilik sebelah ita dah sambung tdo....pija lak konon nk baca buku.....so mamai2 aku cakap kat pija...aku nk tdo 5 min...nt ko ketuk bilik aku yer...sbb plannyer lepas subuh kitaorg terus nk gerak...

So tdola kami.....bgn2 jer tgk jam dah kat kul 10...alamak....matila..kesian diaorg mesti dh bergegar ketuk bilik aku tp aku x bgn2....sekali....semua br bgn da......muka2 kitaorg ni memang bukan muka boleh buat plan pagi butala...kalo mlm buta boleh

So...sbb dah lewat...plan B jerla....kitaorg nk g tasik biru..rumah sesorg...dgn jalannyer x tau...main gamble jer...so dari 45min kali ikut google tu jd sejam lebih...

Balk tu dah kat kul 4....anta pija g keje....pastu balik umah aku..sbb nk angkut laki aku lak...g anta ita...dia nk blk sendiri x kenal jln...

So aper2 hal..g umah ita dulu..sbb nk letak keta...sbb nk g merewang pakai 1 kete senang....lepas berpusing2 4 5 6 round sbb nk cari sungai cincin punyer pasal..brla jumper...


Pastu plan di sambung ke pasar ramdhan plak...kalo ikut plan asal lepas anto ita nk blk rumah terus....tp terstuck plak kat pasar ramadhan....pusing2 semua makanan nampak sedap...kalo nampak rumput  goreng celup tepung pun aku selera kot...

So lepas beli belah...balik umah ita...bukak poser kat sana....erm...bestt...duduk atas kerusi meja makan baru....putih suci murni gitu....cantik ler meja mkn ko ta...

Lepas mkn...terus rushing balik..takut x sempat terawih kat rumah....so hari tu total aku duduk dalam kereta lebih dari sekerat hari kot...

Aper2 hal..TQ tu driver aka ita....ko drive memang superbla..walaupun sesat barat....tetap menten..hehe....

Nt korang datang lagi yer....aku sediakan bilik khas tuk korang kat rumah baru....




1 comment:

fiza said...

aku pasti akan datang...hehehe...