Thursday, September 30, 2010

concept rumah

ader org tanyer aku..aper concept rumah aku

muahahaha...concept caca marba

Sebab..kan aku ader kes dgn rumah ni....yg dan2 jugak nk jual kes x puas ati dgn parking..dapat 1 beb..mana nk idup dgn 1 parking..org sesak mcm aku pun ader 2 kete....yg kayo2 lagi2 la kan....parking byk2 nk simpan wat aper ntah....pelik sunnguh dgn developer ni

So dalam marah2 tu kena gak duduk sementara...so aku pakai je mana yg ader dulu...angkut dari rumah lama

so sofa aku coklat

Meja makan hitam (ni br beli..awwww...still kat kedai lg..rumah siap reno sket baru ambik)

kitchen cabinet aku hold...sbb kalo nt org beli rumah ni..rugi aku beb..abis riban2...so aku akan beli yg ready made kat ikea jer nt...tpppp kalo samapi bulan 12 x terjual...aku buat la...x la lopong sgt kot rumah aku....kesian sgt aihhhh...masak kat wet kitchen jer...dry kitchem kosong...

so buat masa sekrg..renovation yg basic2 sajer....

yg major aku hold...

Lagi pun aku nk fight tuk parking dulu...

So parking covered dah dapat..alhamdulillah....aku sewa dgn org..rm100 sebulan...legaaaaaa

So kete aku aku dapat masuk dgn tenang la pasni...x perlu le aku parking haram kat luar condo tu...sbb sekrg consider dah ader 2 car park la....nk mintak beli dgn dia ni..x mo jual lak...

ish sakit hati tul bab parking ni...ader buyer beli rumah sama type dgn ku dapat 2 car park....cam aper jer developer ni....nk tukang allocate parking tu cam cibai jer....cam ner tu????byr sama..tp parking dia dapat 2..aku dapat 1.Yg paling x leh blah..rumah type yg murah dari aku dapat covered car park....bila email complaint..x reply...g opis x turun beb...

so korang jgnla sesekali beli rumah dgn

villamas sdn bhd

ni penipu punyer developer....cakap belit2...pastu tau nk charge extra jer....renovation deposit..sket2 burn..sket2 burn....masa beli janji lain..masa dah dapat duit dapat lain....so be aware...jgn sesekali beli dgn developer penipu ni
cakap x serupa bikin ni...

uiks....emo nampak??????ni ayat tuk diri sendiri

2 comments:

ekinashikin said...

aku rsa derang ni suka menipu..kot kan...silap hr bulan kertas dia print selai pon mintak 20 hinggit..geram aku

Mrs.Izi said...

memang pun kin..biasala ca ya nun alip punyer spesis...tunngu je projek baru dia nt kaw2 aku bg bad refence