Wednesday, January 11, 2012

pagi yg mencabar

hari ni tolong jagakan branch kat kl.so pagi2 meredah jem.drive sampai damai.pastu plannya nk naik cab.cab plak susah nk dpt.naikla lrt.gaya cam org peghak mana.dah tukar token lak dahhhhhh.adoiiiii tiket tak boleh beli kat counter .kena beli kat mesin.touch screen lg.sian org tua.kalo aku pun terkial2.org tua apetah lg.tak mesra penggunala bg aku.ape salahnya ko ambik gak duit kat counter.dahla masuk mesin tu duit syiling asyik kuar blk.upgradela system tu,br nk suruh org pakai mesin sepenuhnya.

pastu menapak la masuk klcc.
wowwwww.
masuk tu dah rasa gila.kesnya tgk perkataan sale je melata.biaq x beli pun.tgk perkataan tu pun dah rasa bahagia.jalan rasa x penat uolssssss.pastu awai x awai dah stop kat roti boy.borong mcm x mkn 3 ari.

wah!!!!cantiknya enbeg charles&keith:niat.ptg nt aku mesti beli.

pastu smpat silau cold storage.alaaa kueh tp jln pun ade tak mo la.

wowww ade mak cik ani(auntie anne)...tapau lg.jalan2 lg.wahhhh awal lg.turun food court uoa.wowwww nk red pearl milk teala.eh nak honey tea jugak.kurang manis yer.kes nk kurangkan rasa bersalah.

naik2 opis.kunci tak boleh bukak.uwaaaaaaaaaaaaa.dgn tgn penuh macam mak cik nk menjual.tak leh masuk opis.g kedai belakang tu.nasib ade kedai kunci.hero pun dtg tlg selamatkan.lorrrrr kes kunci bengkok bukan sbb salah kunci.tukang  deliver kunci pun.ko sentla yg elok punye kunci.sah2 aku sekali sekala je dtg sini.mana aku tau ape penyakit kunci tu.nasib x kena charge.alamak pak cik yg aku panggil tu kedai tepon la.pesal aku nampak mcm kedai kunci td.whatever.asal aku leh masuk.

masuk2.turun bawah lg.beli nescaffe tarik.bukak aku punye.hadihkan kat pak cik yg tolong td.org berbudi kita berbahasa.sekian ajaran dr cikgu bm ari ni

No comments: