Thursday, January 26, 2012

Alhamdulillah

Balik keje berkejar g tgk kedai.kira2 duit.
Alhamdulillah.satu mesin basuh dah lepas modal.
citenya begini.masa bz pindah rumah tu.aku asyikla ke kedai dobi.sbb mesin basuh x beli lg.sbb rumah ade lagi yg perlu di touch up.mesin basuh lama tinggal kat penyewa.so bila g mendobi ni aku tgk penuh je manjang tempat dobi tu.especially student.so why not aku letak mesin basuh kat kedai laki aku.kedai cybercafe tu aku dah reno half tuk baju2 aku.so kedai photostate aku tu macam ade space.
godek2 tenet.cari mesin basuh second hand.dapat 5 bijik.rege murah2 je.x sampai 2k modal aku.so letak kat belakang.sekali machine rm3.sabun+softlan tambah rm1.hahaha jadikla.budak2 student kan nk murah2.so self service je.nak bayar g kat staff aku yg jaga photoste tu.aku up je gaji lg rm200 sebulan.hihi.jimatssss.hari g check dah pulang modal 1 washing machine.Alhamdulillah.
TQ to bff pija yg perkenalkan dobi layan diri ni kat aku.x sangka sambutan menggalakkan
Alhamdulillah.so pasni duit gaji leh simpan diam2 tuk beli rumah lg.belanja pakai duit untung je.sape kata meniaga nk modal besar.x semestinya.
ade sorang pak cik yg meniaga ikan bakar kat kg baru income dia 5k sehari.so sape2 takat gaji 5k sebulan x yah berlagak.pak cik yg sekolah x brp nak abis tu lg kayoooo. 

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: