Thursday, January 19, 2012

Astro dealer yg paling bagus

Yeahhhh bagusla sgt.kesnya isi form kat pasar malam.masa tu 1 dec 2012.iye2 ckp pemasangan dalam 3 hari.sudahnya hari ni.hari ke 20 x pasang2.kalo ikut working days.ni hari ke 14.so call installer asyik ckp lg 2 hari.ok mungkin before ni aku x pushla.ape kehel aku nk pushkan.sbb keje dia,patut dia taula.lgpun aku bz,umah pun under construction.sekrg aku dah pindah.of kosla nk astro.mati kutu wehhhh ngadap celcom berukband yg macam hidup segan mati x mau tu.so hari ni aku call customer service n call ex opismate kat astro.diaorg checkkan esok pagi.so ape2 aku call customer service dulu.sah2 salah org yang aku register tu.dealerla.so bukak complaint.5 min je lepas tu installer call.bukan call nk tanya bila nk pasang ke ape.call maki ok sbb aku komplen dia.gila arrrr.ko ni siko ke ape ha???(Gaya nasir bilal khan).ooo maki yer.aku terus call astro balik.bg nama dia,hp number.sempat rekod lg conversation.nahh rasakan.lesen lu kena gantung wa tak tanggung jawab yerr.astro pun dah asgn installer lain.esok dtg pasang.nasib pernah keje dgn astro.so takat nk belit2 aku pasal installation.sorry to sayla.nt kang ko lak terbelit.tq gak pada kawan2 astro yg follow up kes aku.idiossss.marah ni sbb tu sanggup type pakai bb.galaxy note satu plishhhhh.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ekinashikin said...

nyampah aku aku kena tanya2 kat giant ke..smpi aku sgup jln jauh utk elak derang..huhuhu

Mrs.Izi said...

tu la mengong.masa kita keje dulu pun kat astro.diorg2 nila yg selalu bawak masalah