Thursday, January 26, 2012

our latest collection

 hubby punye latest collection.orang lain bz kumpul or collect handbeg kan.kami laki bini kumpul rumah.erkk handbeg kumpul gak kadang2.

expected siap 2013.beli awal tahun baru ni.samala dengan serin resindency.kitaorg beli 2010 tp siap sama 2013.so dua rumah akan siap dalam thn yg sama.meh ler kumpul duit before kita dapat penyewa.

ambik dari kete adik je.malas nk turun.

ni our first landed properties untuk di sewakan.selama ni dok kumpul condo je manjang.x pe.kita cuba.kalo tak di sewaakan ,kita jual.x rugi pun.
 rumah kitaorg tak surela row mana.rasanya row yg belum ade atap tu.
mission tahun ni nk invest sebanyak mungkin.n nk bebas hutang.so nt bila da tua,bolehla kolek hasil sewa je.

pastu ade citer kelakar.aku nk jual gelang tangan aku ni ha.sbb tak sesuai dengan tangan.tak taula kenapa asyik gatal.sbb kulit aku ni sensitif.benda2 yg kerawang mcm ni tak boleh.

nak jual kat kedai tulak sampai 30% dr harga pasaran.so aku tryla letak dalam mudah.my

nk jual 1gram=rm195(kalo current price Rm197+upah dalam 50 ringgit gitu tuk 1g)
total berat=43g
tp masa wat iklan tu letak rm195/g
so ramaila yg call.nk beli gelang dengan rege rm 195

ha??????ingat zulian ke ape.wahahaha.adoiiii agak2 le sikit kot ye pun kak.kalo 195 mcm ni saya pun nk beli.x pela.saya simpan jela wat hiasan.nt raya2 ke kenduri saya pakai.

sape nk beli.cepat2.discount byk2 saya kasi.tp bukan 195 yer!

3 comments:

ekinashikin said...

syg arrr...simpan je la...
kira investment apa..hihi

Mrs.Izi said...

hihi.ko beli nak?aku kasi more discount

ekinashikin said...

hahaha...klu kedai lom2 dah tolak 30% tu belom tgk de calar ke apa...huhuhu