Friday, January 6, 2012

meh le tdo hotel

semalam balik keje je bau hangit.

confident je haku ingat org sebelah masak terhangit.sekali masuk umah still ade bau lg.

eh ape ni?naik atas tak de ape.turun bawah balik (pompuan panik!org tgkla bawah dulu).pg dapur,tgk air dah melimpah.ade ari keluar kot dinding.kat 1 depa dinding tu air kuar mcm ari terjun.tp version slowla.pastu bukak peti.peti gelap.on washing machine.tak leh jalan.gila tul..pesal ntah aku g test.nasib x mati dalam air karan.

panik panik panik.nk g on tv.eh lupe astro laki aku dah potong sbb nk pindah.

call hubby.

aku:pa pa pa...rumah hangit ni..air melimpah.*sambil cari kunci kete.nk larik.*

hubby:pg tutup paip air besar kat luar.pastu off letrik.pastu kuar dr rumah tu.*statement ni buat aku lg takut*

aku:mana tu?adoii nampak sgt kurang pengetahuan.kuar rumah.adoii jiran x balik lg.nampak paip aku g pusing je sumer.matikla kalo tu jiran punye.masuk rumah blk cari nk off letrik.contractor letrik yg guide aku.nasib masa tu dia ade.pastu berjaya tutup semua.dok dalam kete.tunggu hubby balik.

pastu dalam 30 min kot hubby aku sampai.pack2 bj g umah puchong.

on lampu semua...eii mcm takutla plak.sbb grill n gate x siap lg.org kedai tu la.eiii geram haku.haku kan g reka sendiri design n bunga pagar n grill tu.campur2.mix sama sini.sekali dia main buat je kot design buku yg aku kelepet tu.memangla aku kelepet design ala2 gitu.tp lain bunganya.so aku reject.n suruh buat baru.ade ke offer discount rm500.x de maknanya.wat sakit mana haku je.nt later2 mesti aku tukar gak.so alang2 aku tunggu je dia buat balik.

so lepas fikir2.carik hotella.selamat.so patah blk ke bukit jalil.cari hotel area2 office.dapatla nouvelle hotel tu.ala mint hotel yg lama tu.tdola situ dgn jayanya.dapatla tgk tv.kesiankan.dah 1 week kot tak de astro.sbb plan nk pindah akhir bulan 12.tp sbb ade benda2 yg x berape setel.aku holdla pindah dulu.so berkampungla kat hotel beberape hari.sbb rumah bukit serdang sure lama gak nak baiki.pastu umah puchong plak tunggu grill siap.haku g tumpang vp atau putra intan ,agak2 tenant haku kasi pinjam x satu bilik.

3 comments:

Dessert Queen said...

Berapa banyak umah kat KL?4 kan?sudahnya kau tido hotel gak long?ini citer paling lawakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...hahahhahahahahahah

ekinashikin said...

hihi...ada rumah sendiri tapi mcm2 la jadik...haru betul..

Mrs.Izi said...

haha tu la pasal.tp aku sker je benornya.rosakla lama2 sket.leh aku berkampung kat hotel