Friday, February 25, 2011

Rm60

Ilang lg duit opis rm60.saperla yg miskin benor dok mencuri je.tp ko ni x kaya2 gak.hello ko ingat dgn mkn duit curi tu makin kaya ke?ape ke sengkek sgt ko ni sampai 60 pun kena curi.org mintak sedekah tp jln pun lg kaya dr ko kot.x de duit mintak!aku pun leh bg kalo ko betul2 x de duit,tp pleasela jgn mencuri,menyusahkan org je.its not about moneyla,ni dah menyusahkan org.mentang2 time aku jaga opis tu dulu,ilang je aku ganti,ko naik lemak.sekrg ni aku dah kat hq,so pandai2la ko.kena tangkap,padan muka!aku x menjaga lagi hal ehwal kebajikan kat situ.kalo dpt tangkap,sila siap duit nk beli bonia kat aku sebijik hasil aku kena mengganti duit curian ko dari dulu.ermmm budussssssss.anyway kali ni dah x de org nk derma duit ye.so silala mengganti sendiri.ermmm I dah kat hq,selamat haku.sini x de pencuri.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: