Wednesday, February 9, 2011

mentaliti org melayu KUNO

Tadi aderla sorang kawan masa sekolah dulu call

X:o dok mana sekrg

Aku:Dok kat XXX

X:ooo tau tpt tu.elokla,nt bulan 8 ,aku nk g sana..leh tumpang rumah ko.

Aku:Boleh je..tp bulan 8 aku dah pindah g XXX

X:ooo rumah sekrg ko sewa ke

Aku:Tak la..aku sewakan,aku beli umah lain..hubby aku prefer umah atas tanah

X:ko ni membazir je tau...buat hutang byk2...

Huhhhhhh

Helloooo beli umah tu hutang ke

Tu org panggil asset okay.....

Tak membebankan aku langsung...siap aku dapat untung lg..dr rental.

lainla aku beli kat kat bukit beruntung ker....lain la citer....rege sewa pun x leh cover monthly payment.

Duit gaji aku buta2 wat saving k.

Eii menyampah betul dgn org yg rasa pandai tp sebenornye x pandai pun.

anyway....kalo ko terer sgt....pesal nk tumpang umah aku lak....Ermmm x de duit nk sewa hotel ker?????

Dari ikhlas nk tolong..terus aku nyampah

Nieta..ingat tak kawan ko yg cakap kete tu asset?ni spesis lebih kurang cam kawan ko la ni...

4 comments:

Nieta Shairi said...

wakakaka. ni skali ngan spesis mcm berbaur dengki je. klu jeles, ckp je jeles! hahah

Nieta Shairi said...

wakakaka. ni skali ngan spesis mcm berbaur dengki je. klu jeles, ckp je jeles! hahah

Nieta Shairi said...

wakakaka. ni skali ngan spesis mcm berbaur dengki je. klu jeles, ckp je jeles! hahah

Mrs.Izi said...

nita:uish..marah sungguh nie..sampai 3 kali komen..haha...yer betul..kalo dengki ckp je dengki..haha