Monday, February 28, 2011

golden palm tree resort

 ok.jagan terkejut dgn gambo yg ala2 ni.ni taken dr bb lama yg dah jatuh 100 kali.harap maklum.masa ni bb baru dah kong kejung terus.so entry lepas citer2 je..ni entry bergamba je...malas dah nk cerita

 kat bagan lalang ader pasar basah gak...so kalo agak2 rajin nk masak boleh beli kat sini

kitaorg mkn kat art catering seafood.biasa makan kat senandung tu..tp nk tukar kedai lain plak..

kedai ni murah dan sedap.....seyes sgt murah dah berbaloi2....total makan untuk 2 org hanyer rm56???gila murah kan...puas meratah.so aku rekemen kedai ni.service pun okla..x lambat sgt.

 sotong goreng tepung 2 ekor...

 ikan kembung masak merah
 udang black pepper

 ikan taktaunama bakar

 nasi+tom yam seafood.see murah gila kan...mkn cam melambak gini x samapi pun 100.tp selection kurangla..sbb g weekend.siakap pun x de...but still fresh.

pemakan

ni tempah kami sehelai sepinggang berteduh
cantik bangettttt


Lobby

sementara laki haku g buat reservation...aku lepak sini...

 muka penat+happy+jakun.



cun cun cun...tu je asyik aku ckp

pastu kalo nk ke bilik dia akan hanta pakai cm kereta org main golf tu...seyes tak tau nama.siap ade jln khas tuk kete ni.kalo menapak jauh banget.mau aku tdo je tgj jalan tu.but sgt2 cantik n berbaloi2....nk pi lg.next time....nk make sure...kul 2 tu aku dah siap check in...bawak bekal siap2....wakakaka...sbb tpt ni sgtla cantik....so sila melabur kat sini..gurantee x menyesal.samapi kat sini je entry bergamba..pastu camera adalah kong semuanya.so cuti2 kali ni sgt besttttt...aku paling sker...cuti2 yg mengejut n tak dirancang mcm ni....

No comments: