Wednesday, February 9, 2011

Nasi minyak campak2

Sbb ape ckp campak?sbb bhn x de..aku main taram je.


ni namanye nasi minyak terengganu version

Kena ader cap rose kalo nk buat gulai gaya gini

Kena ader rempah masak..rempah mentah,pastu portionnye plak mesti 1:2

Memang malas nk masak benornye..tp kalo kat kl ni manala nk cari nasi minyak version gini...kalo ader pun..rasanyer x seperti yg dihekendaki..aku x kata yg kedai punyer tak sedap...tp aku nk version anak tekak aku punyer selera.


TARA
.
.
.
.
.

Nasi minyak dan gulai daging


Nai minyak x beraper nk berkaler..sbb kaler tu je yg ader dalam fridge

Sambal lada...bukan sambal belacan yer..lain tu

Gulai daging


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Anonymous said...

sedapnya....nanti ko ajar aku masak nasi minyak...

Mrs.Izi said...

cik ano:boleh jer..tp saper yer?bgla tau nama..hehe