Monday, February 28, 2011

Budussss

Geram betul dgn metenen opis condo aku ni.biasa every month aku byr lebih.tp memandangkan nt umah ni aku nk sewakan.aku malas dah nk byr extra,kira nk ngam2 je bayar.

ok.mula2 nk byr,si receiptionist leh tanye soalan cepu emas,jan n feb dah byr kak?of kos la byr,kalo x byr dah lama ko potong air umah aku kan.

so disebabkan system dia sgtla x up to date,dia suruh aku tunjuk resit..boleh????

nasib resit aku simpan.so last month aku dah byr rm250,patut rm202 je.same goes to jan aku byr rm250.so dah kira aku lebih byr rm 96 ringgit.so march patut aku byr dlm 106 jela.tp boleh dia ckp kena byr gak 202 tuk march.dah sah2 aku byr lebih kan..so tolak jela.dia ckp april br adjustment,sekrg byr dulu.

kalo aku tau dr awal aku byr ngam.x koser byr lebih2.dia ckp kalo nk senang byr sethn terus.pale otak dia.dahla gaji dia aku yg byr,lg mau ckp byk.ape kata gaji ko tu bulan 12 nt br byr.mau???

aku x kisah byr extra,tp buatla keje betul2.dgn rekod x update.kalo resit hilang mcm mana2?rekod dia yg latest aku byr july-dec.masa tu aku byr terus untuk 6 bulan,tuk 2011 x de rekod okey??? 

Sib baik bulan depan ade jmb meeting.siap ko cukup 18 bulan nk kena kick dari manage condo ni.ermmmmm korang ni layak manage flat indon je kot

                                        Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: