Wednesday, December 5, 2012

sepetang bersama family

hari sabtu tu gerak dalam pukul 10 dari kl ke taiping

jalan agak jem dan ade beberape accident (eh skemanya ayat aku)

yg paling x thn pesona accident dgn BMW X6

asalnya lori treller tu pecah tayar.so terhoyang hayangla tgh jalan tu.X6 ni break sbbnk mengelak.pesona ni kat belakang.kitaorg belakang pesona tu.tp jarak agak jauhla.so mem besar berjaya membreak dgn smooth.

RESULTNYA

X6 cuma bumper kemek sedikit sahaja dan boleh meneruskan perjalanan seperti biasa.sbb ape mem besar ckp macam tu.mem besar berenti kat tapah tukar pampers mickey.masuk hiway blk selamba je X6 lalu kot sebelah.owh tidak terjejas pun.adore!dalam hati nk jugak nak jugak sambil telek wallet

pesona bonet depan tu tinggal half je dan berasap2.

peribahasa hari tu:alah membeli menang memakai.terus adore.sambil pandang muka hubby wat muka kesian

otw nk makan mee.bukan mee je ade.macam2,nak nasi ke.mihun ke.semua ade.tpt ni masuk dalam 11km dari jalan besar tu.x jauh sgt.pastu scenery pun cantik.sejuk mata memandang.
ni kedai mak jah.ramai sgt.dah beberape kali test.tak pela kita try mok teh la plok.org pun x ramai masa lalu td.
cucu nenek.
ermmm saya nk order nasi goreng udang untuk atok saya dan nasi goreng ayam untuk nenek.hahaha.nenek alergik udang.nasib kat mok teh ade offer nasi goreng ayam
ni daddy punyer.tp daddy tak boleh mkn udang byk2.so mummy la yg perabis.
ni mummy punye.udang goreng kunyit.
nasi tu nampak je kuning tp rasa dia mcm nasi putih je.sini nasi putih mok teh x offer.ade yg berwarna kuning ini sahaja.dia bg sup kosong jugak.
ni sampah sarap yg berjaya mommy saya kumpulkan.
boringnya.bila nk abis makan ni.saya jeles ni.saya dpt minum susu je.meleleh2 air liur saya
huwaghhhhhhh.nak tdo
blk dari sini mommy ajak makan kat doli plak.eh mommy saya ni bela jin ke?hahah
so kitaorder kuew teow sepesel sepinggan je.share2.udang siap kopek!kerang ketul2.tp org lain makan sesudu dua je,.mommy saya yg makan nk abis sepinggan.eh mommy breastfeed la.kena makan byk.nt kalori auto terbakar.
bl ktu singgah umah tok ani.tdo situ.pastu boleh tgk bola.hurayyyy.
menang plak tu.
nk tdo la.esok pagi2 nk g kutip durian dgn rambutan kat kebun tok ani.