Wednesday, December 26, 2012

weekend

 weekend hari tu blk kg.blk jumaat tgh hari dari kl.ahad tgh hari tu dah blk kl.
blk kelantan je.
blk trg weekend this week(katanya banjir teruk ni.boleh ke agaknya nk blk nih)
tak kemana pun
hujan je sepanjang hari
activiti pagi2 biasala mencari nasi berlauk.
pastu g pasar tumpat je.
dekat dgn rumah
nak ke mudok tp sure air pasangkan
nasib x ke rantau panjang.air naik kan?
beli mainan mickey je

petang2 plak keluar cari putu piring.sedapnya mkn panas2. pastu mkn lak mee celop.yumss.


lupa nk citer.time blk ri tu singgahla kat rnr raub.
hubby makan nasi+seekor ikan kerisi yg keding+3 ekor anak sotong(anak sbb kecik benor,sebesar jaring kelingking)+sayurRM25???ha..melampau kan.ini untuk sorang makan ye without air.yg kelakar.haku mcm x puas ati tau.x kanla rm25 untuk sorang makan without air.so mkn nk pi byr.aku ckp kertas hilang.so aku ulang blk menu yg hubby makan tu.nasi+ikan kerisi+sotong kecik2 3 ekor.rm27 kata cashier.hahahahaha.

haku mkn kedai sebelah.nasi+ikan+sayur.rm7.50 je.okla kan.
air 2 jenis rm4.okla.yg kedai hubby makan tu nama kedai dia sabar menanti.so kotla korang tersinggah rnr tu ke sila avoidkan diri.
spiderman ye.
 beli spiderman.angry bird dengan rabbit
anak saya sker warna merah.
  penat main dgn new toys.tdo sampai ternganga
 daun bawang tanam sendiri
hahaha
ala bawang yg tumbuh tu.kita letak je dalam pasu.nt naikla daunnya.
tp byk sgtla plak.
tanamnya 3 biji je
ni pun dah separuh.lg separuh dah masuk dlm sup ayam.
 ni jela pokoknya.dah gondol kena potong.tak pe nt dia naik lg.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ekinashikin said...

aku pon de byk daun bwg mcm tu...tpi bukan tanam..pasal x msk..hahaha..pastu tumbuh...

Mrs.Izi said...

haha,aku sekrg sikit punye malas.beli bwg je aku blend siap2.nk masak ceduk2 je.kalo time malas dtg.berkulat bwg blended aku tu.