Monday, May 21, 2012

kelate vs sime darby

 ala ape sangatla sime darby.kekek

mula2 tu targe 5-0 okay.tp dapat 1-0 je.x pela.asal menang kan.so tuan blog dengan bersungguh2 mencemar duli ke stadium.

 laki tuan blog yg x sabau2 nk pi stadium.dari pagi pakai baju merah yer.
 yaeyyy dah nak mula
 besar kan .aku dok belah kiri ni.atas tangga uolssss.penuh org.aku x jumpe pun sikit ruang kosong.rasa nk blk pun ade gak.kalo bukan sbb hubby yg beria.aku blah blk kot.dengan panasnya.dgn crowdnya.dahla org lain melompat2 gol.aku terpinga2.kes x nampak.gol x gol aku x leh beza.sbb org asyik melompat n bersorak je.conpius aiii.

 see.ramaikan.penuh dgn penyokong kelate.
kami antara yg menyesakkan stadium ni.pg dgn kawan2 my hubby.3 family.laki aku conpius.aku tgk bola ke tgk drama.sbb aku dok je diam2.x de effect.alaaaa sbb kelate kan.cer kalo ganu.sanggup aku beli tiket paling mahal.
meh main baling2 kertas
 senyum.sbb masa ni dah menkedarah air 2 gelas+berger kerasnakmampus seketul.
 yeayyy tiket dah ade
 penyokong2
 ramai banget

sbb menang ari ni g keje pakai merah lagi.aura kemenagan uolssss.

No comments: