Tuesday, May 29, 2012

contoh baju chiffon ready made

 terima kasih pada kawan2 yg ade email dan komen berkenaan baju kurung yg saya jual tu.

di bawah ni contoh2 design yg saya jual(tapi stock lama ni)range harga dari rm90-150 sahaja.baju kurung cotton x de dalam simpanan la plak gambarnya.nt saya uploadkan.

New stock sampai next month.semuanya design terkini dan cantik2 ngeee.masa nk pilih ari tu saya sendiri pening kepala.stock akan sampai seminggu or dua minggu sebelum puasa.nt saya uploadkan pic2 terbaru n link blog baju online saya sekali k

yang penting saiz ade dari saiz 32-saiz 60(XS-8XL)






4 comments:

LYAfrina said...

y kaler putih tu cantik la..saiz n hrga ??

ada link fb x jual ni..sbb rege pon mrh2 j ni..rsa nk rembat gak ni..

ekinashikin said...

berkenan dgn yg kaler oren...thun ni nk tema oren..wakaakka

Mrs.Izi said...

LYAfrina:sorry dear.ni stock lama.semua dah terjual.stock baru sampai next month.nt dah update saya bg link blog saya tu.
ekin:tunggu stock br next month.semua warna ade.design terbaru.yg ni stock lama.dah jual semua dah ni.

Mrs.Izi said...

harga kat atas ni semua rm120.00(siap pos).ntkan yg baru yer.