Friday, April 13, 2012

rupa mcm artis

hubby:ramai org cakap muka saya macam fizz fairuz.

aku:pitam*.yeke.x de rupe pun.nasib x bgtau kak kasih redha pernah komen mcm tu kat blog

hubby:masa sekolah2 dulu org cakap macam shah rukh khan

aku:ha???????????????biaq benor!terus terguling atas katil mengilai mcm ponti

Hubby:yela.betul.tanye kawan2 sekolah saya.pastu kan ade gak org cakap rupe saya mcm

IMAM MUDA NURI

x agak2 ok.jgn perasan sgt boleh tak.muntah darah haku.

baik haku g telek pokok2 

mati yer.ari tu kan buat kitchen cabinet.so abuk2 yg halus2 tu melekat2 kat daun.lemas kot.x boleh bernapas.sedihnya.seyes,abuk tu degil.lepas sembur air pun x hilang.nasib pokok2 yg lain hidup dgn jayanya.harap2 tak matila pokok ni. pagi ptg haku siram.


2 comments:

Nowwa Fitri said...

nko kasikla semangat...sian dia

Mrs.Izi said...

nowwa:x koser.semlm dia ckp masa sekolah kawan dia cakap dia mcm shah rukh kan.pitam ok.