Tuesday, April 24, 2012

alamak

pagi tadi masa nak beli air kat cafe tpm kena tegur dgn sorang perempuan.

perempuan cun;mrs izi kan?
aku:ooo em geeee.mana dia kenal ni.nama ni biasa kat blog je haku pakai.dahla byk mengumpat dlm tu.(ni dalam ati la).yep saya.sape yer?(wat2 tanye haha)
perempuan cun:saya baca blog akak.sbb akak selalu citer pasal makanan.masa ari tu terjumpe masa search pasal bagan lalang
aku:oo yeke.maafla blog akak  tu x semenggah sket.kadang2 byk mengumpat jugak.(motif?sure haku termalu2 kan sbb ingat x dak org baca)
perempuan cun:x pe saya sker baca.

tiba2 rasa macam nk buat macam kak kasihredha yg privatekan muka.

4 comments:

ekinashikin said...

muaahahaha...sudah glamer ni
kalah retis...

Mrs.Izi said...

hahah kin.rasa nk nyorok.dahla aku sker mengumpat bagai

kasihredha said...

patut le akak tersedak2..ada yg sebut nama akak rupanya...hihihi

Mrs.Izi said...

hihihi.tersedak manja x pe kak