Monday, December 12, 2011

pusrawi yang sevice macam bangang

 citer basi dah ni.sebelum g cameron ari tu.g check up macam biasa kat pusrawi.bg akula counter dalam pusrawi ni semua ok2..bagus2 staffnya..kecuali yg gynea punye tempat.bg akula staff dia bengong dan rude.

ok fine.aku pernah dtg sini.tp br 2 kali.so ko expect aku tau ke makmal dia mana.mana aku kena pg semua.so bila aku tanya direction jgnla buat muka.taula ko keje ari sabtu.tp ko x keje free kan.ko di bayar.
ni contoh situasi yg menyirapkan darah aku la.selain yg tanaya direction tu.yg first tu aku diam je
so lepas ambik darah,counter darah tu suruh aku ke counter gynea balik.dia ckp nt org kat counter tu akan layan aku.so aku pgla ke counter tu.

aku:terpinga2 kat depan counter.yg jaga counter ni buat2 x layan aku.bz susun paper.

counter budus:kenape dtg depan ni.number dah panggil ke?(ahirnya.aku ingatkan bisu tadi)

aku:kena panggil ke br boleh dtg counter nih(suara pitching dah agak tinggi)

Counter budus:number giliran berape?muka masam hokeyy

aku:tak de angka giliran lg.sbb tu saya datang depan ni.sbb ni counter pertanyaan kan.so saya assume ni tempat yg saya boleh bertanya.dahla tadi suruh saya g makmal tak bg direction.awak ingat ni opis saya ke?.kalo opis saya,of kosla i tau mana location semua dan rasanya baik saya je yg replacekan awak ni.sbb awak tak de skill langsung to be a customer servie.(ok pitching tinggi gila masa ni n aku rasa ramai yg tgk.peduli ape.padan muka ko kan kemaluan kat situ.)

counter budus:dengan muka blur(first time kot kena maki).ok kejap saya settlekan.

aku:aik tau plak sopan.kena maki baru ok (ok,aku mengaku aku over masa ni haha)

so g duduk kat kerusi blk.

org sebelah:saya tadi pun kena dgn budak tu.bila tanya buat muka plak.jawab tak ikhlas.padahal kita yg byrkan.bukan gomen ni.

aku:ha ah.esok saya nk komplen kat pusrawi.(ye aku betul2 komplen.aku ambik gambo muka budak tu masa dia masam.n siap nama n staff id aku mintak.rasakan.nk keje elok2 ler dik.ramai lg org x bekerja.ko dah dpt keje.elok2 sket)

andddd aku ade terima reply email n call dr pusrawi hari ni.diaorg mintak maaff
 ermm ade aku kisah.baik aku tukar sepital.ko ingat ko satu je hospital kat mesia nih.
hubby yg keboringan menuggu
3 kali cucuk.so berkampung 3 jam kat sini.sejam sekali cucuk.untuk ambik darah.
 ade ruang private kat sini.so lepak area ni je.ade sofa kat sini.even keras tp blhla duduk

4 comments:

ekinashikin said...

kurang ajar betul..
aku tgh berangin dgn aeon ni...
kali ke 3 aku call pasni x dpt apa aku nk..nti aku sound dia

Mrs.Izi said...

memang pun.stock2 kena maki diaorg ni br ok

Dessert Queen said...

maakkkkkkkkkkkk aiiii siap amik gambor antar komplennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mrs.Izi said...

nowwa:hahaha rasakan.