Friday, December 23, 2011

ACID

last week ade borak2 dgn cleaner office.sbb nk mintak dia tolong cucikan rumah next week.so dah borak2 tu dia bgtau ade order lebih acid+pencuci bla bla bla.

di sebabkan haku ni jenis yg sgt sukaaa membeli x kira ape.so aku pun beli tiap2 yg dia ckp tu.1 jenis 10 liter.tp murah gakla..x sampai 200.kalo kat luar lg mahal kot.

yg aku paling teruja pasal ACID.katanya acid ni dpt memudahkan keje aku sgt2.tuang je dlm mangkuk toilet,gosok2 sket jd berkilatttt.

pastu kat2 nk balik aku tegatal tanya plak cara penggunaan dia.

rupanya tu betul2 acid okkkkk.uwaaa.yg simbah kat muka org tu kot.cara pakai pun tak boleh sembarangan,kena tutup muka.x boleh kena tangan.nt luka.mak aiii baik aku tanye.kalo x,x pasal aku jd org kurang upaya.

scary ok.aku dah letak satu sudut kat umah.tunggu masa nk buang je.ke macam mana.x sure cara nk hapuskan benda tu.

ok korang jgn main2 yer dgn aku pasni.aku x maki dah aku pakai simbah je.scary tak??

2 comments:

Dessert Queen said...

gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!hahhahah

ekinashikin said...

haah mmg bagus acid tu
tapi kena hati2..