Wednesday, October 5, 2011

yusmira losyen mujarab

 Gastrik!

fuhh penyakit yg aku paling takut sekali.memang penyakit paling ngerila.pernah kena tahan kat ward lg.especially masa dulu.
situasi pertama biasanya penyakit datang kalo aku terlalu lapar (biasa bulan poserla,time bukak poser).sbb lapar,pastu masuk makanan.angin tu tersekat

situasi kedua kalau tdo kat kipas yg berdiri tu,means bukan kipas ceiling tu..kalo tdo kul 12,kul 4 mcm tu sahla haku kena gastrik.sbb agin gak kot

situasi ketiga kalo aku makan laju.kurang hadamla.itu pun cari penyakit gak tu

so semalam aku x taula situasi mana satu.sbb pagi makan.lunch pun makan.tppp still kena gastrik.masa tgh hari tu dah rasa dah tanda2 dia.tp tahap kronik masa pukul 6 mcm tu.menggelupur dalam kete.cepat2 suruh hubby g farmasi.cari losyen yg panas2.biasa dalam handbeg ade je ubat yg buang angin tu.tp dah habis stock plak.semalam,sampai nk bernapas pun tak boleh.huhu scary ooooo.nasib ade jumpe 1 farmasi.lepas letak losyen panas tu,brla lega sket.
laki aku singgah sini

 losyen penyelamat

No comments: