Monday, October 10, 2011

mengidam

 nak makan steamboat.bukan aku yer.laki aku.tp bila dia yg sebut2,haku lak yg teringin.nk makan steamboat.tp tak nak yg kuah sup or tom yam.Nehi(kes byk tgk b4u channel)

nak yg kuah kacang tu.tak taula nk explain mcm mana.biasa ade kat downtown.dulu2 masa br lepas grad aku keje dgn pija kat hsbc kl.so blk keje je kitaorg akan belasah steamboat ni kat lrt terminal gombak.sedapnyaa

So bila dah kepingin ni mana boleh tunggu.malam tu jugak aku nak!

So hasrat tu dipersetujui la oleh sang suami,sbb dia pun nak.Cer kalo aku je yg nak,x de nya nk layan.

So mohla kita ke downtown cheras.Biasa ade ni.

Memang ade pun.masa kitaorg sampai tu benda cucuk2 tu masih beku lg..mcm br kuar dr fridge.so tunggu je.mengidam punya pasal.

 total 15 cucuk.tp tinggal 11 je.lg 4 aku ngap dlm kete.
 kerusi pun tak susun lg aku dah tercongok dpn gerai ni

 selepas di siram kuah kacang
lepas di cabut lidi.mkn pakai sudu garfu okeh!sgt jakun..

No comments: