Friday, July 1, 2011

ngeri

Assalamualaikum

Baik saudara sesama hari-beradik, Nama saya Cheick Ibrahim, saya dari Arab Saudi, saya telah diberi
kuasa dan mandat oleh jin untuk membantu mereka yang menderita dari satu masalah atau yang lain.
Saya telah ke Amerika, Kanada, Kuwait, Jordan, Qatar, Indonesia, India dan lain-lain, untuk membantu
saudara seagama kita untuk menyelesaikan satu masalah dan banyak lagi. Sekiranya anda menghadapi
masalah seperti masalah perkahwinan, masalah kesihatan dan masalah kewangan. Adakah di sini untuk
memberitahu anda bahawa penyelesaian di muka pintu anda.

Saya tidak meminta anda untuk membeli atau membayar perbelanjaan penerbangan saya; saya lakukan ini
adalah kerelaan hati saya.

Sekiranya anda berminat, jangan teragak-agak untuk menghubungi saya

Terima kasih

Salam

Cheick Ibrahim

nk menipu agak2 ler....ikhlas le kunun...mana lak dia dpt email aku ni

No comments: