Thursday, June 30, 2011

cabaran menjual baju

cabarannya banyakkkkkkkkkkkkkkk

yg membeli pun byk category

1.pilih,ambik n bayar

2.pilih,ambik n byr hutang~ini pun ade byk category..ade yg gaji terus bayar...ade yg gaji....tgh bulan br nk bayar..yg paling parah..gaji dpt..tp tak byr2...haha

3.pilih,x ambik n order...pastu yg x leh blah...siap kasi warna nk..saiz nak....bila bawak nk kaler lain plak...eh bukan ko ke yg order kaler tu...fening*...pastu bawak yg di request...nak yg lain plak...ermm..sorry pastu x bawak dah..ko g la jusco cari sendiri...wakakaka

4.perasan kurus...dah tgk perut pun tau saiz besar..ade gak hati nk size kecik...bawak2 kecik..*kang aku dah ckp..

5.wahhhhhh order kang main byk....konon nk jual...sekali kasi..nk hutang plak...

6.order bykkk...mcm2 kaler...tp satu pun x ambik...ko buta ke tak tgk dalam blog tu...kan dah ade warna n saiz..wakakaka


wakakaka...memang macam2 lawakla...yg x berduit pun order x agak2....tp hutang...bila kasi br ckp lak tu...

erm.....tgk ler..blog tu betul2..br order.lainla ko tu buta.kalo x muat lain la citer...

senang citer...x nak beli..tp saje nk menyusahkan org.


penat ler layan kerenah pembeli ni...sbb tu aku nk bukak kedai...ko pilih yg mana ade tu je...x yh menyusahkan aku dok ulang alik kat supplier.dan  yg melayan pun org jaga kedai..x yh dah aku pening2.

yer..aku tau aku ni menjual..tp aku jual bukannya mcm org lain...sekadar suka2 jer....untung pun x ambik byk...x caya,korang g ler survey..hihi


No comments: