Thursday, June 30, 2011

jalan2 cari makan

 Citer last saturday....

cite basi sbb aku bz tahap gaban.

Sebelum ni aku stay kat legend water chalet kan,kes x puas tdo 1 malam , last week aku pg lagi.biasala kan pentamak,mana reti nk kasi gap2.

so gambo x le la ambik pun...sbb sama je dgn last 2 weeks punyer bilik.so kejakunan tu kurangla.

Balik2 je...jom singgah bagan lalang...makan2


 udang masak sambal

 selalu kan aku pakai baju merah n tudung merah?sbbnya...handbeg baru kan kaler merah...x kan aku nk g pakai baju hijau plak...sooo bj merah memang top list la sekrg..

 cantik ler...golden palm tree ni..lama x tdo sini...last pg awal thn hari tu...

 ikan tak tau nama bakar

 sotong celup tepung tepung

 sotong celup tepung+udang pedas+sotong kerabu+ikan bakar=rm130.00
yer...memang terkejut..sbb biasa aku kena dalam 60-80 sahaja..so ari ni kena almost double.tp nk makan punyer pasal belasah je...

No comments: