Sunday, April 24, 2011

Weekend yg bz

Sat full day kat shopping mall.senang semua benda ade.laki haku leh lepak kat tpt yg ade makanan or minuman..kami2 yg perempuan ni merayau2 sampai penat.

pagi2 ke ikea,tujuannya nk beli tpt letak plastik.tu je la yg aku bgtau laki aku. tp yg bawak blk berplastik2 haha..ala aku beli lilin yg wangi2..gelas2 kecik..semua benda merapu.nk pindah lg sebulan.tp mcm2 benda merapu aku bawak blk.dah beli br menyesal.tp kalo x beli lgla menyesal eh?

pastu beli magik mop.katanya penjual 2 dlm 1,x perlu sapu..basahkan mop..semua dia kasi cuci.so mcm biasala,kalo bab terpengaruh ni memang cepat.aku beli 2.reason:kang nt rosak,dah x de org jual mana kita nak cari.boleh?yup boleh sebab laki aku terus bayar tanpa byk soal.

pastu lapo.konon nkla makan pizza(ye saya tau x berkhasiat tp saya teringin).aku:bang jom mkn pizza,ade discount 50 percent(dgn harapan laki aku setuju sbb murah).

hubby:pizza mana sedap yg kecik.keras.inti tak byk.yg promo mcm ni lgla x sedap(eh laki aku pernah keje pizza hut ke?).jom mkn nasi.uwaaaaa hampa ok.tp x pe aku g dgn opismate je.kalo murah2 cam ni senang cr geng

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: