Wednesday, April 6, 2011

Owhhhhh

Sebelum masuk gomen laki haku kan lecturer kat ipts means swastala nnnnn sekrg ni di sebabkan laki haku ambik skim pencen..duit kwsp boleh diambil..lalalalalalalalalalala....ni hadiah paling besar utk bday aku kot wakakaka..dasar perempuan materialistic..:p,ermmm ape kata from LV tu tambah benda lain..porche ke sebijik.muahahaha..silala berangan.laki aku ckp untuk asb..n tambah beli ape2 yg patut tuk biz :(...eh tp pesal dah berthn2 masuk gomen br nk kuarkan..eh kena cari form kawin dua ni..kang kalo jumpe memang hadiah harijadi terhebat abad ni la wakakaka..okay..laki aku sms kasi hint adiah dia dah beli but seyes aku x jumpe..(Anyway laki saya ade meeting bukan berdating)..ok start cari adiah.bye
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: