Tuesday, April 19, 2011

kenduri @ ipoh

sungguh bercinta nk update blog sekrg...pc opis ni tak boleh connect dgn bb aku...tak boleh read...tensen betul...kena pilih satu2 pastu email ke blog...leceh okay....bayangkan keypad bb yg kecik tu nk kena tekan dgn jari aku yg giant ni.....

so byk gila cite benornya..tp byk yg pending..ade yg aku dah lupe terus..bb aku lak masuk sepital last week....so semua gambo dalam tu semua hilang...termasuk gambo cousin aku kawin kat dewan felda tu...grrrr penat je make up....muahahaha

so ni citer weekend last week

g ipoh...makan nasi minyak...sambungan next entry..line x clear


sedapppp

daging kari 2 jenis..ade ayam goreng..

pengantin

aku dgn adik...baju tu saya beli kat ampang park..sbb ade citer di sebaliknya

                                               Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: