Monday, March 14, 2011

weeekend yg super duper bz

Dengan ini dia announcekan.BB haku masuk sepital.kesnye sbb on bluetooth..so masuk virus.

pakaila bb lama yg nyawa2 ikan n scroll dah rosak tu...

tp ade hikmah gak

Alang2 g low yat....terjumpe..terbekenan n terbeli nikon P7000

so weekend ni keje aku mentry n mentesting gadget baru ni jela....x kan nk telek tepon buruk tu plak....aku letak je dalam handbeg...nama pun scroll rosak..wat sakit tgn nk menelek je.

pastu inlaws plak ade kat rumah.....so ruti aku yg dah sentiasa bz ni..betambahla bz....

Kakak ipar aku dtg sabtu....esok br blk....so activity bershopping bermula dgn hebatla...sbb ade geng

Ahad ptg tu ke bagan lalang...sbb nk testing camera baru ni...nk gak tau tahap kehebatan dia.....(konon...set auto je manjang..nk tgk kehebatan apernyer???)

so balik je dah kat kul 12 malam....kes singgah kat downtown bangi.dah ngantuk pun ...still gak gagah nk menyinggah.

Terus zasssss tdo.

Pagi ni bangun...zassss siap...sbb kakak partner opis aku ni cuti...

So saya adalah penat.

org lain weekend cukup rehat.tp aku ni weekendla x cukup rehat.full of activities.

laki haku siap beli sotong basah 3 kg....bila nk masak agaknye.harap2 kakak ipar aku masak ari ni.....(tu harap dalam mimpi jela..dia punyer kaki berjalan lg kronik dari haku....aku sampai opis td..diaorg dah siap2 nk gerak g pavillion..shopping...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)


ni baby baru saya....

hasil gambo akan di upload esok...

No comments: