Wednesday, March 16, 2011

semlm yg bz

aku ni mana pernah free...bz je manjang....nk free kat opis..lepas opis memang bz..weekend lgla bz.

So kepada sesaper yg nk dtg umah ke...melawat ke....x surela bila aku leh menavailablekan diri haku ni...aku dok umah pun blk tdo je.nasib x baik x balik terus.

Cam semalam..lepas marhgrib..chow g tanjung malim ambik adik...

pastu dah masuk kete laki aku lak cakap dia ngantuk...(kes nk suruh aku drivela tu)

Adik:kak long ,jom pi genting..30 min je dari sini..laparla..nk makan

Aku:30 min?dekat je..jom...boleh la awak minum nescaffe..cam la x de tpt lain..x sedor diri esok keje

Hubby:jomla..kita tdo sana jela..esok pagi2 gerak balik.(ni ayat yg ditunggu2)

Aku:yeahaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

So conclusion semlm aku g tdo kat genting.x de motif pun.saje gatai nk kayakan tokey hotel.check in malam...kul 6 pagi check out...

No comments: