Friday, March 23, 2012

MLM

bila sebut MLM terbayang org duduk depan kereta mewah sambil wat tanda bagus.pastu wat dinner ,pakai grand.konon mcm org kaya

x kirala dari zhulian sampaila ke HAI-O(yg korset PB tu kalo x silap) semua strategy dgn memaksa org.dah abis kawan2 opis,g cari kawan2 lama.tak pernah2 call,tiba2 call.ingat nk tanya khabar.jumpe 5 minint wat keluar brochure.

bla2 bla2..kuar borang suruh sign.

tak sker .x sker.x sker.membosankan.

motif???motif utama konon nk tolong orang melayu.yeke????dari zaman tupperware  ke zaman HAI-O,haku tgk x jugak senang2.aikk kata MLM la paling bagus.paling senang nk buat duit.YEKE???susah je haku tgk.kalo senang pesal cari haku plak.yg dah refuse 4-5 kali.yg kadang2 sms dia pun haku tak reply.


motif utama haku rasa nk senang cepat.tp menyusahkan org.sorry to say.ni di tujukan kepada sape2 yg sker sgt memaksa haku jadi downline.

ni bukan pasal duit.tp pasal paksaan.untuk ape aku beli PB tu kalo takat lepas tu aku perap je dlm almari.bila ckp mcm tu mcm2 dalil kuar.lorrr.x paham bahasa plak jadinya

kalo bagus sgt.ko pakai ler sendiri.badan sendiri pun x berape nk slim.lagi nk paksa2 haku.

last2 haku ckp je tak de duit

dah ckp x de duit skodeng fb aku lak

kan last week haku g berholiday

siap sms.kata tak de duit.tapi shopping&holiday boleh plak.

waddehell.ape masalah ko ni

desperatenya.kesian

yg pakai bmw nya yg org atasan.yg tukang tunggang terbalik cari downline pakai wira je.bukan hina org pakai wira.tp mcm ckp x serupa bikin je.konon org yg tak nak masuk MLM ni x reti berbisnes.reti makan gaji je.konon tanpa MLM x mampu nk dapat income sampai ke 5  angka.

yela2.ko buatla tanda bagus depan BMW yg ko takat pinjam nk bergambo  tu.

nt esok aku post gambo aku tgh wat tanda bagus depan BMX anak sedara aku.boleh????


1 comment:

ekinashikin said...

x suka..x suka..nya
i'm sorry...x minat la