Thursday, March 22, 2012

jalan2 kat kedah

 lepas tawaf kelantan n trg,kitaog ke kedah plak.lalu kot grik.

memang aim nk makan laksa.

so kitaorg terus ke tanjung dawai

 ni mee udang..tp x puas ati.pesal udang kecik2 benau...lg syok kot mkn kat kuala sepetang ari tu.tp kuah dia sedapla.
mee ni dia hidang kat dlm bekas mcm ni.bolehla.
ni laksa kuala kedah.haku bengang hokey.mula2 tu hubby order dia punye.aku kononnya nk mkn CKT.lepas mkn CKT tu tingin nk mkn laksa plak.perut besarkanbila time laksa haku sampai sedih ok.cair mcm ni.yg laki haku punye,punyela pekat.aku suspek budak yg letak kuah laksa tu tak kacau kuah dalam periuk before dia letak dlm mangkuk.dia cedok yg bahagian permukaan kuah je.sentap ok.terus x nak mkn.padahal kenyang dah.laki haku yg habiskan.
ni view sunset kat tanjung dawai tu.cantik banget.
malam plak kitaorg g menkedarah kat kota kuala muda
 ikan kerapu bakaq kosong.manis je rasanya.mcm nk lagi.aku kasi A++
 sotong celop tepung.ape ni??????this is not sotong celop tepung ok.pesal tepung tebal benor.x sker ok.aku kasi F.kat penarek lagi sedap
 tom ya.aku kasi A.sedap.seafood dlm ni semua fresh2.
 ayaq asam.A+++++.sedap gila.belcan baru kot.
 siakap bakaq rempah.sedap.A+++ gak.
sotong celop tepung ni memang hampesss

next time pg memang x kan ku order lg.

lepas mkn tu kitoarg ke sg dua.mkn CKT sg dua.satu pinggan share dua org.sbb dah kenyang.tp kalo x mkn nt haku meroyan plak teringin bila blk kl.lepas tu naik penang.nk makan nasi kandaq kenyang.gigih ok.haku bungkus wat blk kl.esok tu lepas bgn tdo.aku belasah nasi kandaq penang.yum yum.

2 comments:

ekinashikin said...

wahh sedap..
potong stim betul tepung sotong tu...

Mrs.Izi said...

tu la pasal kin.nyampah aiii