Wednesday, September 14, 2011

TV br

 citer basi.

tup!tv jumaat lepas tiba2 gelap.tp peduli hapa haku,sebab mlm tu nk g penang.

so lepas pusing2 penang,n berapya umah sedara mara hubby kat kedah,blkla kl on sunday tu.pagi2 dah gerak,sbb misi mencari tv perlu di teruskan.so terus menonong ke mutiara damansara,sbbnya tgh hari tu ade kawan jemput makan kat kota damnsara.so sejalan je la.plus aku ni gedik lebih.nk berjalan je benornya.

so pusing2...jumpela.tp yg 42 inch x sesuai plak dgn rumah nt.sbb ruang dia agak besar.so kita ambik yg 50 inch jela.tu je yg paling besor ade kat situ.

LG LED 50 inch.dia kata LED ni nipis sket dari LCD n gambo pun cun lg.iyerla tu,kata jurujual memang ler mcm tu.keje nk up kan brg dia je.so berjaya la kami di tipu.
 panjangnya 127 cm...kekeke...sama besor dgn sliding door

 kalo citer hantu memang aku x tgkla sorang2.rasa mcm hantu ade dlm umah je
 LG...sbb  nt umah br aku dah plan nk pakai peti sejuk LG.mcm canggih je aku rasa.sbb dia bleh ambik ketul2 ais dari luar .aku ni memang jakun sket.huhuhu.pastu mesin basuh dia pun ade yg 15kg.so senang keje pembasuhan aku nt.x mau campur2 brand.sbb nt macam x cantih.ewahhhh.iyola,nk pakai semua brand eletrolux x mampu.
 ni cerita pukul 12 malam.lepas sampai rumah gigih pasang terus.

No comments: