Wednesday, September 28, 2011

jgnla memalukan diri sendiri

aku pernah citer kot pasal ade sorang opismate lama ni,yg teringin sgt nk kawin.

yup!teringfin nk kawin bukan satu masalah.aku paham.dan aku selalu mendoakan kawan2 yg belum bertemu mr right,akan dipermudahkan.

TAPIII masalah minah ni,dia telah direject 5 tahun lepas lg oleh sang arjuna(ke lama lg kot)ACTUALLY dia x pernah bercinta pun dgn laki ni,dia je yg syok sendiri.

sejak aku kenal dia ni.asyikla merayu2 kat laki tu.kat FB!and of coursela org ramai baca.tolongla,fikir maruah diri tu sket.

dan akhir2 ni kononnya ade lelaki yg sker dkt dia n ajak dia kawin.tp x surela betul ke tak.sbb aku pun selalu terkena gak dgn dia ni.

LEPAS edisi merayu2....dia letak status kat FB pasal dia nk tinggalkan laki ni.kononnya dia kejam ke kalo buat mcm tu

HALOOOOOO...nk tinggal mendenya.laki tu x nak pun kat ko.and infact korang ni x pernah bercinta pun.muntah darah ok.

yg paling best..profile picture letak gambo tgn tgh sarung cincin(ni selalu di buat untuk kasi lelaki yg dia nk tu jeles,even laki tu x kisah pun ape dia buat.lagi sker kot kalo dia kawin) and...tu gambo org lain.BOLEH???gila saiko.

pastu sms  dgn lelaki (yg konon nk kat dia/ok x sure wujud btl ke tak) tu pun letak kat fb.HALLOOO sms tu ko tampal kat fb.muntah darah ok.

si perasan:awak sayang XX mcm mana?
lelaki yg x sure wujud ke tak:nk sehidup semati dgn XX
MUNTAH DARAH OK AKU BACA.NI FB OK.BUKAN BLOG.SEMUA ORG BACA.




No comments: