Wednesday, August 10, 2011

mai kita berpusing

semalam balik je keje...angin malas datang.kebetulan semalam turn basuh bj..so energy dah abisla kononnya

so siap2 nk g pasar ramadhan kat serdang..

sampai serdang hujan

so mohla kita ke bangi.

sampai bangi jem..malas nk redah

so menuju ke cyberjaya,nk cari beryani sedap.tp tutup.

so mohla ke dengkil...

pas order,g tgk umah hubby beli tu jap...pastu ke puchong,tgk progress umah kitaorg,pastu g cyber blk,tgk progress serin residensy yg laki aku beli ari.

pastu patah blk ke dengkil.

(plan nk g bagan lalang,tp call member,dia cakap org ramai..so merayau2 je kat dengkil)

pas bukak poser,g solat terawih kat upm.

blk rumah tdo.

bgn sahur g mcd.nk makan GCB.

pastu tak taula blur ke ape...

masa order jam 4 pagi..sambil mata half tutup

Hubby:GCB 2 set

Aku:Saya nk GCB tp daging,x nk ayam (seyes aku ingat prosperity)

Hubby:Awak ni..sah sah la chicken je,kan grill chicken burger (kejadian kat drive thru,hrp budak order tu x dgr ape aku ckp).sbb tu sampai kat tpt collect tu aku wat2 tdo.kot la dia nk tgk sape yg jakun sgt order GCB nk daging.
Pastu blk,singgah mamak,nk minum teh tarik sambil layan GCB.Last2 burger je aku makan.lain2 ade dalam fridge sampai la ni.



No comments: