Monday, March 25, 2013

short holiday

 stay kat awana je.

okla.apartment 2 bilik.besar tp agak buruk.hahaha

so ptg kita dok bilik lain mlm kita tdo bilik lain.kena dua2.kang x guna rugi je bayor.hehehe

masuk2 je kiri tu bilik

pastu ade dapurla.bolehla nk masak2.ade semua facilities.kalo stay seminggu ade kot aku masak.ni takat dok weekend.kita g makan buffet lg sedap

penting gakla facility masak2 ni.sbb mickey makan homemade punye makanan je.so bolehla takat2 nk panaskan.


 jalan terus lg.ade la hall.n meja mkn.bolehla.
 ade sofa bed.bolehla.lepak2.
 cuaca pun sejuk kan.bolehla membuta je sepanjang hari.memang plan nk rehatkan diri je pun.
 ni dalam first room.ade jakuzzi.aku tgk je.x guna pun.malas nk guna.kang masuk 1 minit anak melalak nk ikut.so baik x yh masuk terus.
 ala2 japanese style.ade sliding door.pintu tu boleh bukak.so nampak le first room.tp first room dia 2 single bed di cantumkan.hahaha.baik aku tdok kat 2nd room ade king size bed.boleh mickey berpusing2 wat aksi stunt atas tu.
 ok.dah siap sepah.jom tukar bilik lain.
 ni la second room.aku rasa deco dia zaman 80 an kot.peti ais kaler hijau uolss.aku ingat time aku kecik2 umah aku ade peti ais hijau tu.
blk tu singgah kat mini cameron.x beli pun tgk je.adela dua keping gambo je kat sini
mula tu nk singgah yg belakang hotel sri malaysia tu.tp ramainya org.parking pun susah.so singgah yg ni jela
 sbb si kecik ni tdo.adeh.

 kesimpulannya.okla bawak mickey g sini.sbb dia pun jenis yg sker tpt2 sejuk.so kejenya asyik tdo jela.
 dan juga mandi manda.
pelampung angry bird baru beli.tp ari ni dah tamat riwayat.mickey gigit dgn giginya yg ade 4 btg itu.huhuhu













1 comment:

ekinashikin said...

lama x masuk jakuzi...rendam2..hahaha...
peti esbok hijau masih ada lg kt rumah mak aku...thn lama giler..