Thursday, February 28, 2013

ehemmmmmmmmmmmmmmm

 godek2 mudah and found this.kembar our house.kekeke

semenggahla skit gambo yg agent ni ambik.eh mcm lawa lak umah aku.kalo aku ambik x la selawa ni.kui kui.

ini bukan la umah aku.tp ade owner nk jual kot.patern samala.taman yg sama.mungkin row sama kot.blk nt nk g godek2.jomla beli.boleh berjiran

yg paling best rege sudah naik 100k.lalala

ni la investment yg paling aku sker sekali.

cptla naik lg.ni la game yg paling best dalam dunia.

 eh pesal umah aku mcm x dak pokok.yg rumah dia ni ade pokok.
 atas ni cuma hall n master room.senang nk citer jumpe pic ni.patutla agen jual umah cpt laku.tgk pic pun jatuh cinta.cer aku yg ambik.rumah lawa pun nampak x semenggah.
 aku dah perasan.same rowla.rumah aku pun view banglo gabak kat depan tu.ikut agent kitaorg rumah kerabat ganu.so dgr sambil terlopong je.
 ni porch ku yg cumelll.

 ni la aku nk korek buat kolam tu.ni area belakang rumah.ermmm.yg jirang belakang tu aku erk erkk org kaya2 kot.dgr cite min pun 1.3mil.sbb rumahnya 2 tinggkat.umah kitaorg 1 setengah tingkat je.umh aku ke kanan lg.sbb belah belakang umah aku umahnya x siap lg.tp kan.aku rasa row belakang mesti org tua2.yg row depan mcm kitaorg ni org muda2.sbb biasa org tua lg byk duhettt kan.

mak kata dah upah org bersihkan.sbb this week blk nk tdo sini.hahaha.over gila.siang bolehla kot.malam cam ne.lampu kipas pun x pasang lg.
menurut iklan.aku x pernah tau pun pasal ni.sbb aku beli dgn owner direct.sbb tu aku leh dpt murah sikit kot compare dgn agent.owner plak dato'.so aku nk tanye byk2 kang dia lekuk pale aku plak.so sebelum dia terlintas nk up harga aku terus ckp setuju.info nt kita tanya jiran2 senang

  dalam byk2 yg last tu aku paling sker

Kemudahan Kelab
> Padang golf 18 lubang
> Kolam renang
> Rumah Kelab
Moden dan Eksklusif
> Kepadatan penduduk rendah
> Rumah moden yang luas
> Dikelilingi dengan kehijauan
> Kemudahan sekuriti moden
> Jaringan terbaik ke jalan utama
> 15km ke Kuala Terengganu
> Berhampiran dengan lapangan terbang antara bangsa Kuala Terengganu


walau mcm mana pun aku masih lg dok termimpi rumah idaman kat country height kajang.ala yg umah dia biasa2 je.tp facing tasik.yg time aku g tgh hujan tu.dan view dia bunga2 teratai dalam tasik.

No comments: